Min nya kärlek

2011-03-15 @ 20:24:05

Känns verkligen att det är på gång, som min barnmorska sa så lär bebben inte stanna kvar
allt för länge (man kan ju aldrig veta) men med tanke på hur det känns så är han nog påväg ut
när som. Lycka! Juste, skulle visa er mobilen som pappa kom med idag. Han är verkligen bäst.



(Bilden är från Nokia.se) Nokia X3-02 Touch and type

Kan verkligen rekomendera den, ingen nyhet att det var en Nokia han kom med
eftersom han märkt hur mina mobiler slutat funka och knasat när jag haft allt annat
än just Nokia. Denna är hur skön som helst. Den har musikspelare, tillräckligt bra kamera,
den känns väldigt bra i handen och så är den snygg. Det räcker. Iallafall för mig! Dyr var
den inte heller. 169 euro på Gigantti (Elgiganten)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0