Övertidsbesök på mvc

2011-03-29 @ 10:13:03

Precis hemkommen från mvc, allt såg bra ut! Han verkar trivas där inne tydligen,
inte konstigt att han inte har bråttom ut.Förresten, när jag åkte in häromdagen så
kollade barnmorskan en cirka vikt på "lillen".... 3900g!!!! Inte någon liten kille där inne.
Fast har hört att dem kan ha rätt fel eftersom dom mäter efter huvudet. Huvudet kan ju vara lite större.
Dock sa barnmorskan att det är en bra storlek på bebis om man jämnför med min kropp dvs längd/vikt osv.
Well, nu ska jag kolla på Emmerdale, käka lite lunch och sedan sova lite, tröttis idag med. Man vet ju aldrig
när det är dags så det gäller att sova när man kan/känner för det.


Jag hoppas på att det var sista besöket på mvc, har tid om en vecka så jag hoppas
att han tittat ut innan dess...





Kommentarer
Postat av: alfamamma

Bebisen tittar säkert ut innan dess! Jag håller koll på uppdateringarna här, det är så himla spännande.

2011-03-29 @ 14:03:12
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag lider med dig, än har ju inte jag gått över tiden... Har ju BF på måndag. Men man får ju sms och samtal varje dag där folk frågar om den kommit osv, det är inte lika kul. Nä det var ingen liten kille men skönt att han växer bra :) min skrutt väger tydligen mellan 2,5-2,7 kg fick jag reda på idag.

2011-04-01 @ 16:58:53
URL: http://Emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0