Powerwalka ut bebis

2011-03-23 @ 13:54:03

Efter att ha pratat om mina "symptom" med en vän som varit gravid och berättat hur
besviken jag vart när sammandragningarna plötsligt slutade igårkväll så sa hon att hon
är säker på att det har startat. Mina sista sammandragningar kom när jag gick och la mig
igår och därefter har jag haft den där "mensvärken" där nere..

Så efter att ha tvättat och städat här hemma så tog jag och åt lunch
och drog ut på en lång powerwalk och jisses jag kan säga att det var
det jobbigaste jag gjort. Det var inte jobbigt konditionsmässigt men
vilken jävla värk jag kände, det började direkt och det blev bara värre och värre
och när jag trodde att jag skulle svimma så sa min hjärna åt mig att forstätta
och ta en omväg istället för att gå där jag hade tänkt, så det blev en  ännu längre promenad
än planerat. Nu hoppas jag verkligen att promenaden gjorde nytta. Fick knappt på mig
leggins efter att jag dushat så mycket som det värkte (gjorde ont när jag lyfte på benen) haha...







Kommentarer
Postat av: österbottningen

jag har samma bf som dig nu på söndag, är fortfarande hemma med en j*vla ryggvärk och sammandragningar som kommer oregelbundet har hållit på så sen måndag em :/ ja nå bebis kommer vel då H*n är redo. hoppas att du får åka in snart ialf :D lycka till när det bär av

2011-03-23 @ 15:50:08
Postat av: Jenny (Bor i Helsingfors - BF 27/3)

Vad spännande! Så ni har också en midsommar bebis :) Jag har knappt haft någon ryggvärk eller andra jobbiga symptom, är väldigt medveten om hur lyckligt lottad jag är. Tack, håller tummarna för att du ska få åka in senast söndag också :) Lycka till!

2011-03-23 @ 15:54:16
URL: http://helsinkijempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0