Slapp fredag och en stor mage

2011-03-18 @ 20:28:00

Fredag idag. Känns härligt. Har fått mycket gjort, tvättat, städat, diskat osv.
Mamma hittade ju heldressen och skickade den samma dag (i onsdags om jag minns rätt)
så idag låg den i brevlådan (jag var helt hundra på att jag skulle behöva åka och hämta den på
posten men den hade fått plats i brevlådan, lycka) hursom så blev jag så glad och nöjd av
innehållet att jag började böla lite haha, måste vara gravidhormonerna som spökar.
Min mamma är verkligen bäst! Hon ska förövirgt åka hit sen när lillen föds.
(ska smsa henne när jag åker in, så bokar hon en biljett hit på direkten)

Det var någon som kommentrade förut att i Sverige säger dom att man inte får basta under
graviditeten, här skrattar dom om man frågar om det är farligt, självklart ska man inte basta
ifall man mår illa men ett tips för dom som vill få ut bebis, bastu och sex efteråt sätter i gång
förlossningen, fast, det finns ju massor av såna myter, man får tro på dom om man vill.

På tal om att bada bastu så är det precis vad vi gjort för ett tag sen.
Blev sen middag efter det så nu ligger vi här och slöar i soffan! Älsklingen
ska dock upp tidigt då han ska skjutsa hans pappa och hans tjej till flygplatsen
dom ska till kanarieöarna typ (inte alls avis nej nej) och sen ska han jobba.

Här har ni en färsk bild på min mage som snart spricker och säger upp kontraktet!
Haha, tycker nog att bebis ska komma ut. Och ja, bristningarna har dykt upp
väldigt plötsligt, jag som trodde jag hade turen att slippa.
(hade bara bristningar i ryggen tidigare) men jag stör mig inte på dom faktiskt.
Dessutom bleknar dom sen, med tiden.





Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Stooor fin mage!

2011-03-18 @ 21:30:37
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0