Söndag

2011-03-20 @ 20:56:17

Vilken söndag, jisses. Sov till 10 och åt en rejäl brunch kl 12. Sedan åkte jag och älsklingen till stan.
Gick en rejäl promenad vid vattnet och det resulterade i lite sammandragningar, lite starkare än tidigare
men fortfarande inget som gjorde jätte ont. Letade efter ett par solglasögon också men hittade inte några
som föll mig i smaken, vilket är tråkigt eftersom det verkligen är dags för ett par såna.




Kan verkligen rekommendera easytone skorna, dom funkar verkligen


Vi var även och åt på en restaurang sen innan vi åkte hem, skulle ju tagit bild på maten
men den hann jag ju käka upp, var så jäkla hungrig efter promenaden, haha kom på
det när tallriken var tom. heja jempa! well, blir iallafall mer bilder nu när jag har en lite
bättre kamera i mobilen. Systemkameran orkar man inte alltid bära med sig.

1 VECKA KVAR TILL BF, spännande att se när lillen bestämmer sig för att titta ut.

Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Ja haha exakt nu vill man ha smärtan, så väntandet är över!

2011-03-21 @ 11:41:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Josefine

en vecka, omg !! :D jasså, sa hon det ? min BM hoppas på att min bebis ska hålla sig inne och växa till sig eftersom den tydligen är så liten :p haha. Men jag trycker ju hellre ut en liten skrutt en än klump så jag är ganska nöjd, så länge den är frisk och mår bra :)

2011-03-21 @ 15:09:54
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: cissi

Hej! Jag blev helt nyfiken på dedär skorna, är dt reebok eller vad det heter? & på vilket sätt funkar de verkligen? Är jättesugen på att skaffa men man vill ju inte känna sig lurad..

Kram!

2011-03-30 @ 08:45:05
URL: http://karamanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0