Stormigt humör och stormigt väder

2011-03-24 @ 20:43:15

Imorse när älsklingen vaknade upp (efter 2 timmars sömn) så fick han springa in på toa och
där stod han ett bra tag och spydde. Kass tajming kan man ju säga. Jag har slagit i trä hela dagen
i hopp om att jag inte blivit/blir smittad. Han fick åka till läkaren för att få en sjukskrivning, det är
förmodligen någon bakterie han fått. Eller så var han så nervös igår att allt han käkat kom upp imorse,
man kan ju  alltid hoppas på att det är det. Well, han fick 2 dagars sjukskrivning och läkaren sa att ifall
skulle bli så att vi åker in på förlossningen idag/inatt så får han inte vara med eftersom att smittrisken
ligger på 2 dygn, så nu hoppas jag inte på någon bebis inatt iallafall.

Som man kan läsa i inlägget under var jag väldigt frustrerad, arg och ledsen tidigare.
Och inte hjälpte det att lägenheten såg ut som...... Ja, ni vet hur det kan se ut ibland
Så man kan säga att jag tog ut ilskan och frustrationen genom att storstäda här hemma.
Väldigt skönt nu när det är klart! Får småstäda lite varjedag nu så det inte ser ut som det
gjorde innan, vill ha det städat när bebis väl bestämmer sig för att titta ut.

En dålig sak till med den här dagen (förutom mitt humör) är att vi hade värsta
stormen här, det är väll ett litet vårtecken att det börjar blåsa lite men
det föll ner en jäkla massa snö samtidigt, varannan minut var det snöfall
och varannan var det sol och blåsigt. Va i helv.....? När snön föll ner och det blåste
så såg man knappt en meter framåt.

Såhär såg det ut.

Börjar tappa hoppet om någon vår eller sommar alls i år. Helt seriöst haha!





Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja men eller hur!! Jag ska också hålla tummarna för att ni får tag på en vit ny, stenhårt :D Kram

2011-03-25 @ 19:06:44
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0