Wonderful

2011-03-07 @ 14:02:27

Har fått mycket gjort idag, dock är garderoberna fortfarande kaos men det får jag ta imorgon,
ska ända tvätta då så. Ringde till min barnmorska för att få reda på resultaten av sockeransträngingen,
och jag hade normala värden, dvs inge graviditetsdiabetes. Thank god! Ska dock försöka hålla mig borta
från läsk och annat sött, iallafall på vardagarna. Lika bra. Ringde också till kvinnokliniken där jag tänkt föda
för att kolla om man kan ändra tiden för besöket som man gör men det gick inte, dom har bara en tid
varje månad, så i värsta fall får jag gå själv eftersom att det verkar som att älsklingen inte får ledigt
från jobbet. Dock sa dom att det är helt okej att komma själv, att det är till mest för mammorna.
Får se hur det blir med det. Gå ska jag i vilket fall som helst, fredag 13.30.

Nu ska jag kolla på lite tv och sega i soffan, älsklingen kommer strax hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Ja visst är det gulligt? :) Dom köpte det i en liten butik i Hua Hin/Thailand..

2011-03-08 @ 09:22:56
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0