I djungeln av vinteroveraller

2011-10-06 @ 18:34:11

Hur kan det vara så svårt att hitta en vinteroverall? Alltså, jag är galen i stjärnor MEN jag vill nog
inte ha det på Kevins vinteroverall. Det blir för mycket. Nu när jag kollat runt i alla nätbutiker (vad jag vet)
Så har jag inte fastnat för en ända. Alltså hittar jag ingen så blir det nog en Didrikson. Vill att den ska vara
varm, enkel, helst blå och aa helst inte kosta över 1000lappen. Eftersom han bara kommer att använda den en
vinter. Well... Det ända problemet med Didriksons overall är att den inte har tossor och vantar som sitter fast (som på den från ZARA) Det skulle nämligen vara jättebra! Kommer ihåg att ZARA hade en helt underbar förra vinter och dum som jag är så trodde jag att dem skulle ha den i år igen. Dock har dem en fin i år med, men inte alls lika fin och största storleken är 74 och är osäker på om han kommer att knna använda den hela vintern ut.



Didriksons Tucky Coverall Blå


Och denna fina från ZARA



Kom gärna med råd, tips och synpunkter! Känner att jag börjar få lite panik,
har liksom inte så lång tid på mig...


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Lovar!! Ska nog testa ett från KMS som sägs vara grymt, är just nu nedsatt till en hundralapp hos bangerhead tydligen - ger volym, tar bort fett och är superduperbra, enligt källor, haha, återkommer :D

2011-10-06 @ 22:03:09
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0