Tjohoo

2011-10-09 @ 21:56:26

Hej alla fina som fortfarande läser min dåligt uppdaterade blogg (om det nu finns några som gör det haha)
Min helg har bestått utav att busa och skratta med Kevin, massor med sömn och en jädrans huvudvärk
både igår och idag.

Vet ni vad Kevin har börjat med? När jag säger till honom att skärpa sig med en arg ton och ett surt ansiktsuttryck t ex när han busar lite för länge när det är dags att sova eller äta så börjar han asgarva, haha vet inte varför, kanske jag som ser rolig ut eller något men jag kan verkligen inte hålla mig ifrån att börja skratta själv och så blir det omöjligt att låta bli att pussa på honom för att han är så söt! Måste träna på det där, kommer bli jäkligt svårt annars när han blir äldre och börjar busa ännu mer. Haha! Sen ÄLSKAR han att se sig själv i spegeln, han blir helt löjligt glad och ler sååå stort för att sen titta bort och efter några sekunder titta och göra samma sak igen. Min älskade söta unge! Haha..

Jaja, tänkte bara uppdatera här lite så ni vet att jag inte glömt bort denhär bloggen (IGEN) Haha..
Hoppas att ni haft en trevlig helg allihoppa!


PS. Nu kan jag andas ut. Letade som en tok efter Didrikson overallen här i Finland men dom butikerna
som säljer märket hade inte den. Så beställde precis den på Babyshop! Längtar tills den kommer!
VET att jag kommer att vara nöjd.. Kevin kommer vara sååå sööt i sin nya fina overall!



Kevins vinteroverall. Så fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0