1/2 år! Mitt hjärta

2011-10-11 @ 16:25:43

Idag är en speciell dag för oss. Idag är det nämligen Kevins 6 månadersdag! Det är lite svårt att förstå att han redan är "så stor".. Tiden flyger förbi och det känns som om man inte riktigt hinner med själv ha ha.. Nej men tänk, ett halvår sedan som jag låg där på förlossningen med min fina son i famnen och hade precis varit med om det bästa som en kvinna kan vara med om. Oavsett all smärta och 9månaderna osv så tycker jag att killar går miste om någonting när det inte får föda, för det är en sån underbar smärta, finns väll inget annat som ger samma smärta, smärta som man blir lycklig av. Haha nej nu känner jag att jag börjar glida in i förlossningsnacket och det ska jag sluta med innan jag blir sugen på en till. Det får vänta hehe.

Men hursom. Våran älskade lilla stjärna som sagt ett halvår idag. Jag blir helt tårögd när jag tänker på hur mycket
lycka han fått mig att känna sedan han kom. Inga ord eller känslor i världen räcker till att förklara min kärlek till mitt barn.


En timme gammal <3




6 månader <3


Kommentarer
Postat av: Pi - Mamma till Frank!

Hej! Skylten är beställd från http://supergrafik.se/ :) Känner igen dig, haha tror vi har gemensamma polare på facebook! Kram

2011-10-18 @ 20:08:13
URL: http://thelittlefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0